השכרת רכב בפולין
השכרת רכב בפולין להשכיר רכב בפולין די קל, אבל צריך מאוד להיזהר ולא ליפול קורבן בידי מתחזים למינהם שמוכרים אויר צח במקום ביטוח או משכירים רכבים ללא שירותי גרירה ואופציה לרכב חילופי. על זה ועוד'
תקנות המכס בפולין,ביקורת גבולות בפולין
תקנות המכס בפולין,ביקורת גבולות בפולין אשר חוצים את הגבול יכולים להיתקל במצבים שונים ולא נעימים. בדרך כלל אי הנוחות נובעת מחוסר היכרות עם כללי המכס של המדינה. לכן, כדי להימנע מבעיות כלשהן – חשוב ללמוד את תקנות המכס הפולני.
נופש אקטיבי בפולין
נופש אקטיבי בפולין הזדמנות מצוינת לראות את פולין בפרספקטיבה יוצאת דופן ולבלות זמן עם תועלת עבור הגוף שלכם – זה נופש אקטיבי. משאבי הטבע העשירים - היערות, כרי הדשא הפרחוניים, הרים מסתוריים, אגמים צלולים, הים והנהרות – בשמחה מגלים לתיירים את המראות היפים והסודות שלהם.
אתרי הסקי המפורסמים ביותר בפולין
אתרי הסקי המפורסמים ביותר בפולין מעטים יודעים שאתרי הסקי של פולין - זה לא רק אתר הנופש המפורסם ביותר ששמו Zakopane. למעשה, במדינה זו יש מספר גדול של אתרי נופש נוחים ומסודרים עבור אוהדי הסקי. פשוט הם עדיין לא כל כך מפורסמים מחוץ לפולין.
מסורות ומנטליות של הפולנים: מה התייר צריך לדעת
מסורות ומנטליות של הפולנים: מה התייר צריך לדעת תיירים רבים מכל רחבי העולם חושבים שהמסורות הפולניות ואורח החיים של הפולנים לא שונים ממסורות של כל מדינה אחרת באירופה. וזה לא נכון בכלל. ישנם הבדלים משמעותיים מאוד בכללי ההתנהגות ובמסורות, ואם לא תיקחו אותם בחשבון – תוכלו להיחשב לאנשים גסים בפולין.
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין יותר ויותר אנו נתקלים בבקשות לסייע לאנשים שחיים בישראל להרכיב איזשהו פאזל היסטורי ולאתר מידע אודות קרוביהם שחיו בפולין - אם זה לצורך איתור מקומות קבורה בפולין, אם זה לצורך הכנת עבודת שורשים, לקראת טיול שורשים לפולין או כדי לאסוף מידע לקראת הגשת מסמכים הדרושים להוצאת דרכון פולני.
רכיבה על סוסים בפולין
רכיבה על סוסים בפולין פולנים, כמו העמים הסלאביים אחרים – כבר במשך מאות שנים מתייחסים ברגישות רבה לסוסים. עבור התושבים הקדומים של המדינה הזאת, הסוסים היו גם אמצעי תחבורה (כמו שמכוניות עבור דור של היום), גם שותפים בעבודות החקלאות וגם חברים. מאז, האנשים בפולין שמרו על חיבה מיוחדת לשני סוגים של בעלי חיים - כלבים וסוסים.
כיצד משתלם להתקשר לפולין ומפולין?
כיצד משתלם להתקשר לפולין ומפולין? כיצד משתלם להתקשר לפולין? איזה מפעיל לבחור בשביל רומינג? האם יש דרכים חלופות של תקשורת בינלאומית ניידת?איזה מפעיל סלולרי לבחור עבור תקשורת בשטח פולין? ובכן, במאמר זה ננסה לענות על כל השאלות הללו בפירוט.
חופשה משפחתית בפולין: איך לשמח את התיירים הצעירים
חופשה משפחתית בפולין: איך לשמח את התיירים הצעירים 10 האטרקציות הגדולות לתיירים הצעירים בפולין או איך לשמח את התיירים הצעירים במהלך חופתכם בפולין
קניות וקניונים בוורשה
קניות וקניונים בוורשה העיר ורשה תמצא חן במיוחד בקרב אוהבי הקניות. ניתן למצוא כאן גם מותגים אירופיים ידועים וגם מוצרים מתוצרת מקומית. להבדיל מלודז', למשל, המחירים בוורשה יותר גבוהים, אבל הם בהחלט יותר נמוכים ממחירים של אירופה.
מזג אוויר בפולין
מזג אוויר בפולין האקלים האירופי שונה מאקלים שכולנו רגילים אליו. לכן אנו צריכים לחשוב על ההעדפות האישיות שלנו לפני שאנו מחליטים באיזו עונה נרצה לנפוש בפולין.
חגים בפולין
חגים בפולין מה הם החגים המוכרים בפולין? לאילו מהם יש משמעות דתית? מה מקורם של ימים חגיגיים של מדינת פולין? על כך נדון במאמר זה.
קניונים וקניות בקטוביץ
קניונים וקניות בקטוביץ לשהות בעיר קטוביץ ולא לעשות קניות - זה פשוט בלתי אפשרי. למרות העובדה שהעיר הזו נחשבת לתעשייתית, יש עוד מה לראות בה. בנוסף למראות הנפלאים, יש כאן מספר עצום של חנויות וקניונים.
כסף ומטבע בפולין
כסף ומטבע בפולין מהו המטבע של פולין? איפה אנו יכולים להחליף את הכסף? איפה לא כדאי לעשות זאת? מהו שער החליפין מול השקל והדולר? על כל זה ננסה לספר במאמר זה.
בתי מלון בטירות של פולין
בתי מלון בטירות של פולין מי מאיתנו לא חלם בילדותו, לאחר שצפה בסרטים מצוירים על אבירים ונסיכות, לפחות למשך כמה דקות למצוא את עצמו בתוך טירה אמיתית ולהפוך לאחד הגיבורים האהובים. נכון להיום, חלום הילדות הזה יכול להתגשם!
כיצד לקבל החזר מס על קניות בפולין
כיצד לקבל החזר מס על קניות בפולין לאנשים רבים שמבקרים בפולין ועושים שם קניות - יש שאלה הגיונית: איך אנחנו יכולים לקבל החזר של המע"מוהאם זה בכלל אפשרי? התשובה היא די פשוטה: אתם יכולים לקבל החזר מס, אך בשביל זה צריך להצטייד במידע מסוים....
השכרת רכב בפולין, ביטוח וכבישים
השכרת רכב בפולין, ביטוח וכבישים לעתים קרובות אני נשאל על ידי תיירים היוצאים לטיול בפולין על סט "אוניברסלי" של כללים שימושיים בו אני משתמש במהלך נסיעותיי. אני לא חושב שאחדש רבות עבור חלקכם, אבל בשבילי באופן אישי - כללים אלה חוסכים הרבה אנרגיה, עצבים וכסף, וזו הסיבה שאני מנסה לדבוק בהם.
הפשע בפולין - צעדי זהירות לתיירים בפולין
הפשע בפולין - צעדי זהירות לתיירים בפולין לא ממש יצא לי להיתקל בגילויי בריונות, מקרי שוד או הפגנת עוינות כלשהי. אבל תמיד עדיף להקשיב לפתגם שאומר "מוטב להיזהר ולא להצטער".
טיפים להזמנת חדרים ודירות בבתי המלון  בפולין
טיפים להזמנת חדרים ודירות בבתי המלון בפולין הכרטיסים נרכשו, המסלול תוכנן... הגיע הזמן להתחיל לחפש ולהזמין בתי מלון. בדרך כלל, זה מסע די מעניין ומרתק לתוך עולם האינטרנט, אך לעתים קרובות אפשר "להישרף" ולעשות את הבחירה הלא נכונה, כאשר לא לוקחים בחשבון גורמים חשובים. במאמר זה אתן לכם המלצות שימושיות להזמנה בטוחה של חדרים במלון.
טירות פולין
טירות פולין פולין – היא מדינה מדהימה ומסתורית. אם אתם מעוניינים להכיר אותה בהיבט הזה – אתם פשוט חייבים לכלול בתכנית הטיול שלכם ביקור בטירות הרבות המפוזרות בנדיבות ברחביה.

אתרי מרפא ונופש רפואי בפולין
אתרי מרפא ונופש רפואי בפולין מלונות ספא , בריאות ורפואה , טיפולים רפואים בפולין. סקירה על מיטב אתרי מרפא ונופש בפולין .
מבנים לא שגרתיים בפולין
מבנים לא שגרתיים בפולין לא רק במהלך המאות שעברו, האדריכלים הפולנים שימחו את האזרחים והתיירים עם הפרויקטים יוצאי הדופן שלהם. גם בזמננו הם לא איבדו את היכולת שלהם להמציא וליישם פרויקטים שאוספים סביבם מאות אלפי פולנים ותיירים, שלדעתם פשוט חובה לראות את האטרקציות המדהימות.
אנו רוצים להכיר לכם כמה מהפלאים הארכיטקטוניים הללו...
אנדרטאות יוצאות דופן של פולין
אנדרטאות יוצאות דופן של פולין כושר ההמצאה – זורם בדמם של הפולנים, וחוש ליופי בשילוב עם חוש הומור ואפילו אירוניה עצמית מאפשרים בעשורים האחרונים להדר את הערים האהובים עליהם ביצירות מופת ארכיטקטוניות, שלאחר כמה מאות שנים עשויות להפוך ל- "בעלי חשיבות היסטורית ותרבותית"....
שירות הסעות, נהג צמוד או מדריך בפולין
שירות הסעות, נהג צמוד או מדריך בפולין הרבה מאיתנו מעדיפים ליהנות בחו"ל ולהרגיש כמו בארץ. הכוונה שלי – בעיקר לשפה ומנטליות.
פונים אלינו עשרות אנשים שרוצים "מוצר מוגמר" – משדה התעופה ועד לשדה תעופה. כולל נהג צמוד וליווי אישי. מה שמכנים VIP SERVICE.
חופשת החנוכה עם ילדים בפולין
חופשת החנוכה עם ילדים בפולין נעמדה בפניי משימה קשה לתכנן טיול לפולין, כך שגם אצל המבוגרים תהיה הזדמנות ליהנות ולנוח וגם לילדים לנפוש מבלי לריב ולשגע את ההורים. וכמובן חשוב שכל המסע הזה יהיה זול ואינפורמטיבי...
להכיר את פולין במהירות הברק
להכיר את פולין במהירות הברק תאור של טיול "בזק" של כמה ימים בו הצלחנו גם להנות וגם לבקר בערים מרכזיים של פולין.
…יום בהיר אחד, ההרפתקה הספונטנית הקטנה שתכננתי מזמן - אכן התרחשה! סוף סוף הצלחתי לנתק את אבי העסוק מעבודתו החשובה והמוגבלת בחופשות (הרי הוא מורה), למצוא טיסה זולה של הרגע האחרון - והנה אנחנו דוהרים לכיוון וורשה!
קניות בפולין
קניות בפולין קניות בפולין – זה לא רק רצון לעקוב אחר מגמות האופנה העולמית, אלא גם דרך לחסוך הרבה כסף! אם מטרת הנסיעה שלכם לחו"ל – הינה קניות עבור עצמכם ולבני משפחותיכם – המקומות הנוחים ביותר לכך הם קניונים מודרניים שנמצאים בערים הגדולות בפולין. במקרה זה, "סיור הקניות" שלכם יוכל לקבל תוספת נחמדה בצורה של ביקור במקומות מעניינים של העיר.
קרקוב- חלק ממורשת עולמית של אונסק"ו
קרקוב- חלק ממורשת עולמית של אונסק"ו אנו יכולים להגיד שקרקוב – היא העיר המעניינת ביותר בפולין.עבור הפולנים, העיר העתיקה של קרקוב – זו היסטוריה פולנית אשר הונצחה באבן.בשנת 1978הוכרה כחלק ממורשת עולמית של אונסק"ו.
הכרת תודה
הכרת תודה מערכת אתר HIPL רוצה להודות מכל הלב לאנשים וחברות אשר תומכים בנו לאורך כל הדרך, עוזרים לנו ומכוונים אותנו, מעבירים ביקורת בונה ומשבחים אותנו על הצלחות. בזכותם ובזכות קהל גולשים נאמנים שלנו אנו שואפים עוד ועוד מוטיבציה להמשיך, להתרחב ולהשתפר.
מסע ספונטני
מסע ספונטני במהלך הטיול בפולין - שימו לב לנופש כפרי. זהו "קלונדייק" עבור כל אחד. וזה מאוד, מאוד לא יקר. באתר Hipl תוכלו למצוא כמות עצומה של מידע בנושא "נופש כפרי ובידור בפולין" המתאים לכל מזג אוויר, טעם ועונה.
הגמדים המסתוריים מורוצלב
הגמדים המסתוריים מורוצלב האם תמיד חלמתם להצטייד במפה סודית, ולצאת להרפתקה בחיפוש אחר משהו מסתורי ומרתק? להתהלך ברחובות העיר ולנסות לא לפספס יצורים אגדתיים אשר מסתתרים שם? אז ברוכים הבאים לורוצלב – ביתם של אנשים אדיבים ושל... גמדים!
טיפים שימושיים על השכרת רכב בפולין שיחסכו לכם כסף, זמן ודאגות
טיפים שימושיים על השכרת רכב בפולין שיחסכו לכם כסף, זמן ודאגות כללי "ברזל" שלי בהזמנת רכב בפולין . נלמד על "בשרי" לאורך אלפי קילומטרים בכבישי פולין .
חגים בפולין
חגים בפולין פולין היא המדינה השנייה באירופה מבחינת מספר החגים בשנה. יש לנו כ-11 מהם, כאשר בפורטוגל, מלטה וסלובקיה ישנם 12 ובהונגריה רק שישה.
Jelenia Gora . סיפור על העיר
Jelenia Gora . סיפור על העיר כתבה על העיר יפה ומיוחד במינו בפולין. וידאו ותמונות
מדריך למטייל בפולין - פרק 1 . הכנה, שדה תעופה , טיסות זולות
מדריך למטייל בפולין - פרק 1 . הכנה, שדה תעופה , טיסות זולות מרגע הופעת הטיסות המוזלות, העולם הפך להיות כפר גלובלי יותר משיכולנו לתאר. אם לפני כן, כאשר הייתי חוזר הביתה עייף מההמולה של חיי היום יום, הייתי נשכב על הספה ומנסה למצוא תירוצים לכך שנסיעה עם המשפחה לחיק הטבע או החלפה של הנוף המשעמם זה דבר שדורש תכנון רב – אז עכשיו הבעיה הזו נעלמה לחלוטין.
ביטוח נסיעה לחו"ל
ביטוח נסיעה לחו"ל הכרטיס המגנטי של פספורט כארד( (™PassportCard לביטוח נסיעה לחו"ל
על אודות פולין
על אודות פולין ספר חדש שהתפרסם רק עכשיו . בספר תמצאו מידע אודות היסטוריה של פולין , תארים של מחוזות , ערים , אתרי תיירות ונופש והרבה אינפורמציה שימושי אחר
צוות יועצים של HIPL
צוות יועצים של HIPL אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלותיכם בנוגע לתכנון החופשה המושלמת בפולין.
נופש ואטרקציות בחו''ל, בפולין
נופש ואטרקציות בחו''ל, בפולין האם אי פעם חלמתם פשוט להיפטר מכל הדאגות היומיומיות, ולהתעורר יום אחד בתוך אגדה אמיתית? להפוך לחלק מתקופה אחרת, להתגורר בארמון מפואר המוקף בפארקים ציוריים, או להרגיש אדם חשוב בזמן שמפנקים אתכם בסוויטה מפוארת של בית מלון יוקרתי? או אולי אתם מעדיפים ליהנות מהטבע הטהור, כאשר הנכם נופשים בחווה ונהנים מרכיבה על סוסים ודיג באגם, המשתרע ממש מתחת לחלונות חדרכם?
ומה היה קורה, אם יום אחד הייתם מגלים שחופשה כזאת יכולה להפוך מחלום למציאות?

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

נופש כפרי חלומי
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין