בתי מלון בטירות של פולין

בתי מלון בטירות של פולין


מי מאיתנו לא חלם בילדותו, לאחר שצפה בסרטים מצוירים על אבירים ונסיכות, לפחות למשך כמה דקות למצוא את עצמו בתוך טירה אמיתית ולהפוך לאחד הגיבורים האהובים. נכון להיום, חלום הילדות הזה יכול להתגשם! מדינות רבות באיחוד האירופי כבר במשך זמן רב מציעות לתיירים לנצל את הטירות ההיסטוריות בתור בתי מלון. גם פולין יכולה להתגאות בהצעות מסוג זה.

באופן כללי, בפולין ישנם כ- 40 בתי מלון בטירות. זה מאפשר מבחר גדול של חדרי אירוח ולינה, החל מעלות קטנה ועד לבחירת מלון ברמה הגבוהה ביותר. נכון להיום, כבר 24 בתי מלון בטירות היסטוריות נכללים ב- "איגוד בתי מלון היסטוריים של אירופה" (האיגוד כולל סך הכל 750 מלונות ב- 18 מדינות של האיחוד האירופי). אם אתם בתור תיירים רוצים לבקר בפולין - אתם יכולים לסמוך על האירוח הנוח ועל שירות ברמה הגבוהה ביותר בטירות האלה.

אם אתם עייפים מהמולת העיר ורוצים להירגע בסביבה שקטה - כל מלון-טירה יהיה מקום מושלם לחופשה. השהייה עצמה במקום היסטורי כזה – כבר יכולה להיחשב להרפתקה. כל החופשה שלכם תהיה רומנטית ותמלא אתכם ברגשות חיוביים. בזמן טיולים סביב הטירה ובחצרות שלה, תוכלו ליהנות מהאוויר הצח והיופי המדהים של המקום. מזרקות, ערוגות פרחים ופסלים של אותה תקופה – זה רק חלק קטן של מה שיש לטירה היסטורית להציע. כל ההתרגשות שתהיה לכם בזמן ביקור שלכם בפולין – תישאר בזיכרונכם זמן רב, ותמלא את חייכם באושר ושמחה.

כל מלונות בטירות שמרו על המראה והאווירה הפנימית של העידן בו הטירות הוקמו. כל השחזור של הטירות בוצע תוך לקיחה בחשבון את התקופה בה נבנתה. לכן אפילו החצרות החיצוניות וכן מבנים נוספים יהיו ספוגים בהיסטוריה.

אם תחליטו להישאר בבית מלון כזה – יחכו לכם סיורים מעניינים והצגות היסטוריות. בטוח יספרו לכם את כל הסיפורים על הטירה, התושבים ובעליה.
כמובן, לכל טירה עתיקה יש סיפור ייחודי ומיסטי משלה. בזמן שהייה בבית מלון אשר ממוקם בטירה, תוכלו לחזור אחורה בזמן לפני כמה מאות שנים. הכל פה יזכיר את התקופה הזו - הריהוט, העובדים, המתקנים ועוד. אבל זה לא אומר שתצטרכו לחיות בתנאים סניטריים ירודים. כל חדרי האירוח מצוידים ברמה גבוהה. יש בהם מיזוג אוויר, מקלחות, רהיטים גדולים ואפילו WI-FI.

 

10 מלונות-טירות הטובים ביותר בפולין


Kliczków Castle

כתובת: Kliczków 8, 59- 724

KLICZKOW טירת

מלון הטירה הזה ממוקם בשלזיה התחתית. הוא שוכן בבניין היסטורי שנחשב לנס אדריכלי. טירה משוחזרת לחלוטין ופארק מרהיב ישאירו רושם בלתי נשכח ורגשות חיוביים בכל מבקר.

יש לטירה היסטוריה ארוכה ומסובכת מאוד. היא נבנתה במאה ה- 13 כמבצר גבול. במשך כמה מאות שנים היא סבלה שינויים מבניים רבים. קיימת אפילו אגדה על רוח טירת Kliczków אשר מתהלכת בטירה וסביבתה.

נכון להיום, בטירה זו ממוקם בית המלון המפואר ביותר בכל פולין - Kliczków Castle. הבניין שופץ לחלוטין והפך לטירה מפוארת בסגנון ניאו-רנסנס. הטירה ממוקמת בקצה של שדרת עצים ומוקפת ביער יפה.

מלון הטירה הזה משלב את רוח הרנסנס עם תנאי שהייה נוחים ביותר. בחדרים יש את כל השירותים הנדרשים, עד לפרטים הקטנים ביותר.
בחצר הפנימית נמצא בית קפה מצוין, ובפנים יש מסעדה עם 3 אולמות, בריכה ענקית וספא.
כדי להיזכר במקום הנפלא הזה - תוכלו לקנות שם איזושהי מזכרת.

 להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

Zamek Czocha

כתובת:59-820 Leśna (Sucha), Sucha

Zamek Czocha

טירה זו ממוקמת בשלזיה התחתית. מצד אחד היא גובלת בחופו של אגם לסנה, ומצד שני - בצוק סלעי. הטירה נבנתה באמצע מאה ה- 13 כמבצר גבול, ובאותם הימים זה היה מבצר עץ עם ביצורי אבן. רק במאה ה- 20 הטירה קיבלה מראה הגון ונשמרה בצורתה המקורית של התקופה ההיא עד היום.

הטירה היא בעלת האגדה על "הבאר של נשים בוגדות", שהיא מאוד פופולרית בקרב תיירים. באר זו גם נמצאת בשטח של הטירה, ומספרים שאפשר לשמוע ממנה אנחות של אישה.

כבר במשך 20 שנה, בטירה זו ממוקם בית מלון עם חדרים מצוינים, בעלי עיצוב פנים עם אווירה היסטורית. יש כאן אפשרות לטייל בטירה בלילה, לעבור דרך מדרגות לולייניות ולעלות לחלקו העליון של מלון-הטירה. מלמעלה נפתח נוף נפלא של האזור.

החלל הפנימי של המסעדה גם מעוצב בסגנון של אותה התקופה.

בשעות אחר הצהריים תוכלו לצאת לשיט באגם, שעליו נבנתה Czocha Castle. קנו לעצמכם גם מזכרת בחנות מזכרות של הטירה.

 להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

Hotel Zamek Ryn

כתובת: Plac Wolności 2, 11-520, Ryn

Zamek Ryn

טירה זו ממוקמת על שטח של האגמים המאזוריים. היא נבנתה על ידי הצלבנים בתחילת המאה ה- 14. טירה זו הייתה שייכת לטירות המסדר הטבטוני. מאז בנייתה כל הזמן התרחשו בה שינויים. באמצע המאה ה- 19 בשטח הטירה היה כלא לנשים. במהלך המלחמה היה לה מעמד של כלא שבויים. כיום היא אנדרטה מדינית מוגנת.

בטירה נמצא מוזיאון אזורי עם מגוון של פריטים היסטוריים, וכבר במשך 10 שנים הטירה מציעה שירותי מלון באווירה גותית. עיצוב הפנים קשור ישירות לארכיטקטורת הטירה – היא מעוצבת בסגנון האבירים מימי הביניים. מנורות-לפידים על הקירות העשויים מאבן גסה ושריונות יחכו לכם בכל מקום. המסעדה היא באותו הסגנון.

בתור בידור, מציעים לתיירים מגוון של פעילויות פנאי המתרחשות בחצר הטירה. אגב, החצר היא החלק מרכזי של מלון-הטירה.

בכל חדר במלון יש מיני-בר וחדר רחצה מרווח עם כל האביזרים וכל הכלים של הציוויליזציה. סאונה ובריכת שחייה כבר כלולים בתשלום האירוח, כך שתוכלו להשתמש בהם ללא הגבלה. 

מלון הטירה יכול להציע לכם גם לקנות מזכרות. אל תחמיצו את ההזדמנות הזאת.

 

 להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

 

טירת Gizycko

כתובת: ul. Św. Brunona 1, 11-500, Gizycko

טירת Gizycko

טירה זו ממוקמת במחוז Warminsko-Mazurskie. היא נבנתה במאה ה- 14 מאבן ולבנים, ליד הגשר בתעלת Łuczański שחוצה את העיר כולה. בהתחלה, היא הייתה שייכת לתובע של המסדר הטבטוני.

למבנה הזה יש היסטוריה טראגית והוא נשרף שוב ושוב. רק בתחילת המאה ה- 19 הוא נבנה מחדש ונכנסו לחיות בו הגנרל וקציניו.

היום בטירה נמצא בית מלון 4 כוכבים הנקרא Hotel St. Bruno. השיקום והשחזור של הטירה נמשכו שנה וחצי תחת פיקוח צמוד. כך הצליחו לשחזר לחלוטין את הארכיטקטורה של אותה התקופה. רק הופיעו שני מבנים נוספים. 

בחלק המרכזי של הטירה נשמרו האלמנטים של המבנה הישן, ושם אפילו תוכלו לראות את היסודות שנבנו במאה ה- 13.

המלון עצמו הוא לא גדול – יש בו רק 21 חדרי אירוח. בכל חדר יש את כל השירותים, מיטות גדולות, טלוויזיה בלווין וכל התענוגות של החיים המודרניים. כמו כן תוכלו ליהנות מבריכת שחיה, סאונה ואינטרנט.

בנוסף, תוכלו לעשות טיולי אופניים, לשחק באולינג או ביליארד. האורחים יכולים גם להירגע בספא, המציע מגוון עצום של טיפולים ועיסויים. המסעדה היא בעלת מטבח מדהים.

כדי לזכור את הנופש המדהים במלון הטירה הזה – תוכלו גם לרכוש מזכרת במקום.

 

  להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

טירת Krasiczyn

כתובת: Plac Zamkowy 1, Lidzbark Warmiński

טירת Krasiczyn

אחת הטירות היפות והמרתקות ביותר נמצאת על גדות הנהר סאנע. ההיסטוריה שלה מתחילה במאה ה- 16 המאוחרת. במקור, הבניין הזה היה אמור להיות מבצר הגנתי. אבל כאשר הוא הגיע לידיו של Krasicki, הוא הפך לטירה מפוארת, המוגנת מאחורי קירות עבים. בפינות של הקיר החיצוני עומדים 4 מגדלים מקסימים. כל הקירות של הטירה מעוטרים בציורים. באחד המגדלים נמצאת קפלה בעלת יופי מדהים. מסביב לטירה משתרע פארק עם צמחים ועצים ייחודיים. במקום הזה תוכלו למצוא שקט ושלווה.

היום, דלתות הטירה פתוחות לציבור בתור מלון מדרגה ראשונה. קיימים בו מספר סגנונות: בארוק וגותי. החדרים מעוצבים בהתאם לסגנון. כל הרהיטים עשויים מעץ מהגוני, אשר יוצר תחושה של חמימות ונוחות. המתחם כולל גם בית קפה, ספרייה, מצפה כוכבים (ממוקם במגדל השעון), ספא, מספר מסעדות וגשר מעץ. באחד המגדלים נמצאת גם תצפית – כך מגובה תוכלו ליהנות מנוף מדהים של האזור הכפרי. 

מלון הטירה מציע מבחר עצום של מזכרות. 

 

  להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

טירת Reszel

כתובת: Podzamcze 3, 11-440, Reszel

טירת Reszel

במשך מאות רבות הטירה הייתה מקום מגורים של הבישופים של ורמיה. מאז אמצע המאה ה- 17 ועד ראשית המאה ה- 18, הבניין הזה הגיע למצב הרוס ועזוב. במאה ה- 20, הפכו את הטירה למוזיאון, והיום נמצאים כאן גלריה לאמנות מודרנית, בית קפה ובית מלון «Zamek Reszel Kreativ».

מלון הטירה הזה ממוקם בעיר Reszel. יש בו סגנון מימי הביניים והוא מציע חדרי אירוח מעולים. לתיירים ניתנת האפשרות לחיות בבניין היסטורי, בחדרים מאובזרים בכל הפינוקים המודרניים (מקלחות, טלוויזיה בלוויין, אינטרנט). האורחים יכולים לבקר בבר וליהנות ממבחר עשיר של משקאות אלכוהוליים ולא רק. לא מזמן, הטירה הפכה למקום מפגש אהוב במיוחד על אמנים. 

מלון הטירה יציע לכם לקנות מזכרות שונות, קשורות קשר הדוק עם המקום הזה.

 

 להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

טירת Moszna

כתובת: Zamkowa 1, 47-370, Moszna

טירת Moszna

זהו מבנה בעל ארכיטקטורת תקופה האקלקטית של המאה ה- 17. האטרקציה העיקרית בה – זה אנסמבל הארמון והפארק. בסוף המאה ה- 19 הטירה נפגעה משריפה גדולה. במאה ה- 20 היא שוקמה. במהלך השיקום נבנה אגף נוסף בסגנון הניאו-גותי, שבו נמצא גן חורף עם צמחים ייחודיים. יותר מאוחר הוסיפו עוד אגף בסגנון הניאו-רנסנס.

היום יש לכם הזדמנות לחיות בטירה, או יותר נכון בבית מלון הממוקם בה, ושמו «Moszna Zamek». במרחק של 300 מטרים מהטירה נמצא אגם יפה Kaluzhnik, שם תוכלו ליהנות מנוף מקומי מדהים. 

כל חדרי האירוח מצוידים בדברים ההכרחיים לחופשה נוחה. במלון הטירה יש גם מסעדה שבה תוכלו לטעום מאכלים מהמטבח הפולני. בחנות הטירה תוכלו לקנות לכם מזכרת. 

 

 להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

Zamek Lubliniec

כתובת: ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec

Zamek Lubliniec

הבניין העתיק הזה מהמאה ה- 12 ממוקם בעיר הפולנית לובלין. זוהי באמת טירה מלכותית, ששימשה במקור כמבצר הגנתי. הטירה הלבנה כשלג היא בעלת יופי נדיר. יש בה גם כלא, מגדל ובית תפילה של השילוש הקדוש.

נכון לעכשיו, מלון הטירה מציע לכם לנפוש במלון אלגנטי בשם «Hotel Zamek Lubliniec». הטירה שוחזרה לחלוטין על פי הסקיצות של השנים שעברו. החדרים במלון ברמה הגבוהה ביותר. דרך חלונות החדרים ניתן לראות את החצר המפוארת של הטירה ובה פארק יפה ומטופח. 

המסעדה מעוצבת בסגנון הבארוק ומציעה לא רק מנות מהמטבח המקומי אלא גם את המטבח של מדינות שונות. בנוסך במקום נמצא בר עם מבחר גדול של משקאות.

כך, אם אתם רוצים לבלות זמן בלתי נשכח במלון היסטורי ולהרגיש חלק מההיסטוריה של אותה תקופה – אל תהססו להזמין כאן חדר. וגם כאן תוכלו לרכוש מזכרות יפות.

 

  להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

טירת Rydzina

כתובת: Plac Zamkowy 1, 64- 130, Rydzyna

טירת Rydzina

ההיסטוריה של הטירה מתחילה במאה ה- 15. בהתחלה זה היה ארמון בארוקי, ואז הבעלים החדשים החליטו להפוך את בניין לטירה יוצאת דופן. מייד לאחר המלחמה, הטירה נשרפה. בסוף המאה ה- 20 הטירה החלה להתאושש ולהיבנות מחדש על בסיס תמונות ישנות. היום הטירה Rydzina Castle – נראית בהחלט כמו שנראתה בתחילת המאה ה- 18. כל 4 הקומות שלה מעוצבות בסגנון הבארוק. שוחזרו אפילו הפנים של החדרים. הרהיטים והפסלים בטירה – הם העתקים מדויקים של המקור.

נכון לעכשיו, יש בטירה בית מלון «Hotel Zamek Rydzyna», אשר מציע חדרי אירוח נוחים. 

יש כאן בר, מסעדה, מעלית ושירות טוב. המקום הוא נהדר לחופשה משפחתית. עבור הילדים יש מועדון ילדים, למבוגרים - סאונה ועיסויים. מלון הטירה מציע גם לקנות מזכרות.

 

  להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

טירת Kmit

כתובת: marsz. Józefa Piłsudskiego 7, 38-600 Lesko

טירת Kmit

טירה מקסימה זו נבנתה על גדות הנהר בעיר Lesko, הממוקמת באזור הדרומי של מחוז Podkarpackie. יש לה מראה יוצא דופן. הבניין נבנה באמצע המאה ה- 16 ושימש למגורים.

ההיסטוריה של הטירה היא ארוכה ומלאה באירועים טרגיים. רק בסוף המאה ה- 20 הטירה הזו מצאה חיים חדשים - היא נקנתה על ידי סוכנות התיירות ושוחזרה לחלוטין.

היום הטירה מציעה מלון 2 כוכבים, אשר כולל חדרים מרוהטים בנוחות ומסעדה. כמו כן, בחצר יש בריכת שחיה חיצונית, מגרש כדורגל, מגרשי טניס ועוד. וכמובן, בטירה הזאת נמצאת גם רוח רפאים "האלמנה השחורה" – היא הייתה אשתו של הבעלים הראשון של הטירה. במהלך הביקור גם כאן תוכלו ליהנות ממזכרות יפות.

 

  להזמנת חדרים במלון זה - לחץ כאן

 

 

 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
נופש כפרי חלומי
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין