אתרי מרפא ונופש רפואי בפולין

אתרי מרפא ונופש רפואי בפולין


המוני תיירים מגיעים לפולין לא רק לנופש אלא גם כדי לשפר את בריאותם. אתרי נופש מקומיים כבר מזמן מוכרים וידועים בכל רחבי אירופה. מי שרוצה לנפוש בנוחות ובמחיר טוב ובו הזמן להיפטר ממחלות – יוכל למצוא כאן גן עדן אמתי. לכולנו חשובים סגולות הריפוי של אתר הנופש ותשומת לב יחד עם המקצועיות של הצוות, ובהקשר זה, פולין - קרובה לשלמות.

 

סך הכל, ברחבי פולין תוכלו למצוא יותר מ-40 אתרי נופש ובריאות, בהם ממוקמים אתרי מרפא המתמחים בסוגים שונים של מחלות, בעלי צוות מוסמך, תשתית מצוינת ובסיס, המאפשר לבצע הליכים רפואיים ופיזיותרפיים שונים. הציוד בכל אתר כזה – הוא ברמה האירופאית הגבוהה ביותר. כך לפחות מספרות הביקורות של התיירים שביקרו בספא רפואי פולני.

לאתרי בריאות פולנים יש משהו משותף: גם אם הם ממוקמים קרוב לערים גדולות ומרכזי בידור, אתר הנופש עצמו תמיד יהיה ממוקם באזור שקט ורגוע. ליד כל אתר מרפא כזה נמצאים בתי מלון ואתרי נופש, ועבור אותם לקוחות שרוצים לעשות כיף לאחר הטיפולים – מארגנים טיולים למקומות יותר רועשים ותוססים. מה שגם תורם לבריאות, זה מספר רב של בריכות מקורות ומגרשי טניס, כמו גם האפשרות לרכב על אופניים ולעשות הליכות במסלולים מיוחדים המיועדים לכך.

אתרי נופש פולניים הם בעלי היסטוריה ארוכה למדי. סגולות הריפוי של מעיינות מינרלים מקומיים התגלו כבר לפני חמש מאות שנה, ואז החלו להגיע לשם אצילים ממדינות שונות, וסביב מעיינות מינרליים ומקומות עשירים בבוץ מרפא התחילו לבנות בתי הבראה. מאז הם התפתחו, וכעת רבים מאתרי הנופש הפולנים מתבססים על הממצאים של המדענים ומתמחים בריפוי של כל מיני מחלות.

בנפרד יש לומר שחלק מאתרי הנופש מיועד לריפוי ושיקום של ילדים. עבורם, יש את כל התנאים: לא רק מקלחות מיוחדות עם מים מינרליים ובריכות מרפא, אלא גם מתקני ספורט ודברים רבים אחרים. בנוסף, האנימטורים המקומיים לא יתנו לילדים להשתעמם!

בתי הבראה בפולין


6 אתרי ספא קפואי הטובים בפולין

Kolobrzeg


Kolobrzeg ממוקם במחוז Zachodniopomorskie, וכבר זמן רב הוא נחשב לאחד מאתרי הנופש המפורסמים ביותר בפולין. מגיעים לכאן אלפי תיירים בתקווה לשפר את בריאותם, ובו בזמן כדי לראות את האתרים ההיסטוריים שנמצאים כאן בשפע כמו בכל רחבי פולין.

הכי חשוב, זה שאתר הנופש ממוקם על חופו של הים הבלטי בעל חופים חוליים נפלאים. אך לא רק הודות לים מפורסם Kolobrzeg. הוא ידוע עוד יותר בזכות מעיינות המינרלים שלו, עם מי מרפא ובוץ מרפא.

הרופאים ממליצים את אתר נופש זה לאלו הסובלים מ:
• מחלות פרקים
• בעיות במערכת השלד והשרירים
• מחלות מערכת כלי דם
• כמה מחלות אחרות

פרט פיקנטי: אומרים שהבוץ הרפואי של של Kolobrzeg יכול להשפיע על הצד המיני של הגברים ולהפוך אותם ליורשיו של קזנובה.

ב- Kolobrzeg נמצאים כ- 30 אתרי ספא רפואי, שבו זמנים יכולים להכיל שבעה אלף איש.
ביניהם אנו יכולים להמליץ לכם על Solny Resort & Spa - מלון ספא יוקרתי .


או על Leda Spa – בעל מרכז ספא המשלב בתוכו מערת מלח אנו ממליצים לכם גם לבדוק את Diva Spa, בעל ספא לילדים .
אתם יכולים למצוא אתרי ספא ובריאות אחרים באתר http://www.hipl.co.il/


Zakopane


ואיך אפשר לדבר על אתרי ספא רפואיים בפולין מבלי להזכיר את Zakopane ! עבור אוהדי הסקי - זאקופנה היא סוג של בירת ספורט זה במדינה. אך בעמק בין ההרים ממוקם לו אתר נופש רפואי, העשיר לא רק בבריכות תרמיות עשירות, בבוץ ובמינרלים שלו, אלא גם ביערות מחטניים המלאים ביופי מדהים ובעלי תכונות ריפוי! Zakopane כאתר נופש ובריאות, מתאים לאנשים הסובלים מ:


• בעיות ריאות
• מחלות לב וכלי דם
• גם מתאים לשיקום לאחר מחלות קשות אחרות

בתי מרפא בפולין

אנו יכולים להמליץ לכם כאן על מלון Art & Spa – מלון ספא בעל אטרקציות מרובות
או על בית מלון REDYK המציע מגוון של טיפולים.


Bochnia


האם יש לכם בעיות במערכת הנשימה כמו למשל מחלה מאוד לא נעימה כמו אסטמה? אם כן – אתם צריכים לבחור באתר ספא רפואי ב- Bochnia הנמצא במחוז Malopolskie, לא הרחק מקרקוב. מכרות המלח המקומיים יצרו כאן אקלים ייחודי, והליכים רפואיים רבים מבוצעים בתנאי מכרות המלח שמתחת לאדמה. הרופאים אומרים שהליכים הרפואיים המבוצעים במקום יכולים להקל על מחלות ואפילו לרפא במקרים מסוימים כמו:


• אסטמה
• נזלת כרונית
• אלרגיות


מרכזי הבריאות המקומיים מטפלים גם בילדים. כל ההליכים הרפואיים בילדים מתבצעים בדרך משחק והנאה.
אנו ממליצים בחום על אתר המרפא Hotel Sutoris שמציע טיפולים במערות מלח.


Wieliczka


אתר נופש רפואי Wieliczka הנמצא באותו המחוז Malopolskie – דומה לזה של בוכניה. גם כאן תמצאו את אותן מכרות המלח ומרכזי בריאות. לכאן גם מומלץ לבוא לאנשים הסובלים מ:


• אסטמה
• נזלת כרונית
• אלרגיות

מלון ספא בזאקופנה
בתי המלון המקומיים ממוקמים אפילו קרוב יותר לקרקוב – במרחק של רק 10 קילומטרים.
עובדה מעניינת: המרכז הטיפולי העיקרי נמצא כאן בעומק 150 מטר מתחת לאדמה. אתם תוכלו למצוא מקומות לינה במרכז הנופש והבריאות עצמו, או בבתי מלון 4 כוכבים כמו Hotel Grand Sal.


Rabka Zdroj


את הכי טוב - לילדים, במיוחד לאלה שיש להם בעיות בריאות. זה מוטו של אתר הנופש Rabka Zdroj הנמצא באזור מחוז Malopolska. הוא נחשב לאתר הנופש והבריאות לילדים המוביל בפולין. היתרון העיקרי של אתר הבריאות הזה – זה מעיינות מינרליים עם בורון ובורון-יוד. בנוסף, מבצעים כאן טיפולים עם שימוש בבוץ ובריכות עם מים מיוחדים והרבה יותר. עוזרים כאן לחולים צעירים, הסובלים מ:


• סוכרת
• אלרגיות
• מחלות ריאה
• מחלות רבות אחרות

בתי מלון בזאקופנה

על דגל אתר הנופש Rabka Zdroj מתהדר הביטוי "העיר של ילדי העולם" – כך קראה לו לפני 20 שנה המועצה הבינלאומית של "סמייל", בה מי שקובע את הזוכים זה הילדיהם עצמם.
אנו ממליצים בחום על בית מלון Hotel Restaurant U Guta Rabka-Zdrój הנמצא באזור או על בית מלון VILLA MEDICA המציעה טיפולים רפואיים.


Ustron


ולבסוף, אתר הנופש Ustron הנמצא במחוז Sliaskie. אתר נופש והבריאות הזה נמצא בסמוך למרכז הסקי וממוקם על נהר הוויסלה וליד ההרים. אתר הנופש הזה ידוע בטיפולי המים שלו ובמקורות המינרליים. הרופאים ממליצים לבקר ב- Ustron לאנשים שיש להם:


• בעיות עם מערכת השרירים והשלד
• מחלות ריאות
• מחלות קיבה
• שיגרון

כמו באתרי בריאות אחרים בפולין, יש כאן אתרי נופש רבים ומלונות פאר שיאפשרו לכם לנצל את כל הקומפלקס של השירותים הרפואיים.

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
נופש כפרי חלומי