תקנות המכס בפולין,ביקורת גבולות בפולין

 

תקנות המכס בפולין


מה מותר לייבא / לייצא מפולין?


כאשר חוצים את הגבול יכולים להיתקל במצבים שונים ולא נעימים. בדרך כלל אי הנוחות נובעת מחוסר היכרות עם כללי המכס של המדינה. לכן, כדי להימנע מבעיות כלשהן – חשוב ללמוד את תקנות המכס הפולני.

בנוסף, ישנם הרבה תיקונים שונים הנוגעים למדינות שונות. לכן יש צורך לברר את התנאים עם יחס למדינה ממנה אתם מתכוונים להגיע לפולין.

ביקורת גבולות בפולין

 

תקנות המכס בפולין – מה מותר לייבא?

פיקוח על יבוא מחולק לקטגוריות. עבור קטגוריות שונות של אזרחים קובעים הגבלות ואגרות שונות. עבור מדינות שאינן משתייכות לאיחוד האירופי ההגבלות חמורות יותר. אזרח זה יוכל להכניס לפולין חפצים אישיים שעלותם לא עולה על 300 יורו. זה נוגע לנסיעה דרך היבשה. כאשר מגיעים בטיסה – ההגבלה עולה ל- 430 יורו לאדם. ברחבי האיחוד האירופי ההגבלות האלה זהות.

כל הפריטים המועברים בגבול לא צריכים להיות למטרה מסחרית. אם בביקורת הגבולות חושדים שאתם מביאים פריטים מסחריים – זכותם לקחת מכם את המוצרים הללו.

פריטים אישיים כוללים:


• דברי היגיינה לאדם אחד
• תרופות עבור אדם אחד. יכולים לדרוש אישור מרופא עבור תרופות מסוימות
• ציוד כלשהו - זה יכול להיות מחשב נייד, מצלמה, אביזרים וציוד עבורם, מכשירי רדיו
• מספר סטים של בגדים
• מזון (למעט בשר וחלב) פירות - עד 5 ק"ג, ומוצרים אחרים שלא יעלו על 2 ק"ג לנפש
• קישוטים ותכשיטים במשקל של עד 50 גרם. זה כולל מתכות ואבנים יקרות

עבור הילדים עושים חישוב שונה - למי שלא מלאו לו 15, הערך של החפצים האישיים המועברים מוגבל ל- 150 יורו.


מה לעשות אם הערך של הפריטים המובאים חורג מהגבולות המותרות?

אם המטען שלכם חרג מתקנות המכס – אפשר לנהל משא ומתן עם העובד של פיקוח המכס, לעשות רשימה של כל הדברים ולשלם את המכס עבורם. בדרך חזרה, במהלך חציית הגבול תצטרכו לספק את הפריטים האלו לצורך אימות.


תקנות להובלת כסף

סף סכום הכסף שמותר להביא לפולין וממנה הוא 10,000 יורו. כל דבר מעל סכום זה חייב להיות מוצהר. בזמן היציאה מהמדינה בודקים את הסכום הקיים והרשום בהצהרה. המטבע המיוצא לא אמור להעלות על מה שכתוב.


חיות מחמד ואחרות

בזמן כניסה לפולין מותר להביא איתכם עד 5 חיות מחמד. קטגוריה זו אינה כולל חיות נדירות. מספר בעלי החיים הנכנסים לפולין חייב להיות זהה למספר כאשר עוזבים את הארץ.
כדי שיוכלו להכניס את החיה לפולין תצטרכו להציג את פנקס החיסונים שלה. חייבת להיות שם חותמת על כלבת שלא עברו 21 יום מאז החתמתה. כמו כן חובה לעשות שבב לכל חיה. הובלת תוכים אסורה.


כללים על יבוא אלכוהול וטבק

כאשר חוצים את הגבול דרך היבשה הגבלה על מוצרי טבק היא 70 סיגריות (זה כולל סיגרים, סיגריות דקות ורגילות). טבק בצורה טהורה ניתן להוביל ללא תשלום נוסף במשקל של 50 גרם.
בעת הגעה במטוס או ספינה, כמות של מוצרי טבק גדלה פי 5.

אלכוהול מותר בכמויות הבאות:


• מוצרי אלכוהול מעל 22 אחוזים - עד 1 ליטר
• מוצרי אלכוהול בינוניים כמו ליקרים – עד 2 ליטר
• בירה - עד 16 ליטר לנפש
• יין מותר לייבא עד 4 ליטר


מוצרי מזון

הובלת מוצרי מזון אשר כוללים חלב או בשר - אסורה. איסור זה חל על בסיס חוק להגנה על בריאות האוכלוסייה. מוצרי בשר ומוצרי חלב יכולים לגרום להתפשטות זיהומים בבני אדם ובעלי חיים.


במאמר זה תיארנו רק חלק מחוקי פיקוח המכס. על מנת להבהיר את כל הפרטים אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם המכס הפולני ולמצוא את כל המידע הדרוש.

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
נופש כפרי חלומי