הכרת תודה

הכרת תודה

 

מערכת אתר HIPL רוצה להודות מכל הלב לאנשים וחברות אשר תומכים בנו לאורך כל הדרך, עוזרים לנו ומכוונים אותנו, מעבירים ביקורת בונה ומשבחים אותנו על הצלחות. בזכותם ובזכות קהל גולשים נאמנים שלנו אנו שואפים עוד ועוד מוטיבציה להמשיך, להתרחב ולהשתפר.

Wiktor Zajkiewicz 

תודה מיוחדת ל- Wiktor Zajkiewicz - אדם אשר קיבל את הרעיון להגביר את מספר המטיילים הישראליים  בפולין כפרויקט אישי, השקיע שעות רבות של עבודה, אין ספור ליטרים של דלק וטונות של עצבים. חבר נאמן שלנו, אשר אוהב את פולין, ומאמין בחברות אמיתית בין ישראל לפולין. 

מתגורר בעיר Lodz בפולין. איש עסקים, צייד, דייג וחובב טיולים והיסטוריה.

 

  Wiktor Kopyciak

תודה מכל הלב ל- Wiktor Kopyciak מורוצלב. תודה על סבלנותו, תודה על מעמציו, תודה על הזמן שהשקיע בשבילנו. תודה על הראיונות שלו, על האנרגיה והאופטימיות.

ויקטור גר בעיר בורוצלב בדרום פולין, והוא איש עסקים אשר אוהב טבע וטיולים . דובר רוסית ופולנית שותפת. חברתו עוסקת בסחר בין לאומי, יעוץ עסקי ליזמים ובפרויקטים בנייה. כמו כן הוא מייעץ ומכוון בכל ההליך של קבלת אישורים הנדרשים לפתיחת עסק בפולין, קבלת אישור שהייה בפולין ובקבלת אישור עבודה בפולין .

 

שותפו, Artur Myszak עזר ותמך לעורך כל הדרך של הפרויקט, שיתף אותנו בהרבה מידע עסקי רלוונטי בנוגע לחוקי ממשל פולניים, למנטילות הפולנית ובכל הקשור לניהול עסקים בפולין.

מתגורר ב- Ostrów Wielkopolski, איש עסקים ויזם. חובב טיולים.

לא היינו מצליחים להגיע לפסגה מבלי עזרה ושיתוף פעולה של המכון הפולני בישראל ומר Tadeusz Wolenski, שנתן תמיכה בפרויקט , המליץ ועזר . בזכותו קיבלנו לשימוש מאגר מידע ומקורות רבים בתחום תיירות, היסטוריה ותרבות בפוליו. הוא סייעה לנו לקבל המלצות מלשכה התיירות הפולנית שעזרה לנו ביתר קלות ליצור קשר עם רשויות מקומיות בפולין.

 

תודה ל-  Angie Strek מפוזנן וויקטוריה מזו מקריות שעזרו לנו להתגבר על מכשול של השפה ותרגמו לנו מסמכים ומכתבים רבים.

תודה על חיזוק, ביקורת והכוונה שקיבלנו משגרירות ישראל בורשה ומשגריר פולין בישראל.

תודה גם ל- Michal Czaplicki ,Jerzy Loba ורבים אחרים בפולין ובישראל.

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

נופש כפרי חלומי
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין