קניות בפולין

קניות בפולין 

 
קניות בפולין  – זה לא רק רצון לעקוב אחר מגמות האופנה העולמית, אלא גם דרך לחסוך הרבה כסף! אם מטרת הנסיעה שלכם לחו"ל – הינה קניות עבור עצמכם ולבני משפחותיכם – המקומות הנוחים ביותר לכך הם קניונים מודרניים שנמצאים בערים הגדולות בפולין. במקרה זה, "סיור הקניות" שלכם יוכל לקבל תוספת נחמדה בצורה של ביקור במקומות מעניינים של העיר. 
 
 

יצרני ביגוד פולנים

פולין תמיד הייתה מפורסמת בעיצוב ואיכות נהדרים של המוצרים המיוצרים שם. שמות של מותגים פולניים עכשוויים רבים נשמעים באופן אירופאי - דבר שמצביע על הפופולריות הגדולה שלהם באירופה. ניתן למצוא חנויות בגדים או נעליים פולניים בפריז, רומא, ניו יורק ומוסקבה, והמעצבים הפולניים יותר ויותר משתייכים למעגל של יוצרי תלבושות לכוכבי עסקי שעשועים.
 
במשך זמן רב מאוד, בגדים שיוצרו בפולין, נחשבו לבין הטובים ביותר ביחס המחיר והאיכות. אם תשוו את הבגדים המיוצרים בפולין ובטורקיה או סין, תוכלו לראות את ההבדל העיקרי – האיכות. העובדה היא שהבגדים הפולנים עשויים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר באירופה. היצרנים לא "מתקמצנים" על בד או צבע איכותיים, כך שהקונה יכול להיות בטוח שהבגדים לא ישנו את צבעם ואת צורתם לאחר הכביסה הראשונה, ולא יגרמו לתגובה אלרגית בשל צבע באיכות ירודה.
בנוסף, יצרני בגדי נשים פולניים יוצרים לא רק בגדים באיכות גבוהה, אלא גם לא שוכחים מהאופנה והסגנון, לכן הפריטים החדשים שלהם עונים לדרישות האחרונות של עולם האופנה. המראה והאיכות של המוצרים אינם פחות טובים ממותגים אירופיים ידועים. 
 
אם תקנו בגדים של יצרנים פולניים - הדבר לא יעשה "חור בתקציב" המשפחתי, כך שהדבר ישמח לא רק את בעלות הבגדים החדשים, אלא גם את בני זוגן! 
 
 
 

מותגים פולנים ידועים

 

 

ביגוד:

Greenpoint, Reserved, Orsay, Troll, Cropp, Tatuum, Top Secret Diverse, Wólczanka, Bytom, Vistula, Americanos,Deni Cler, Diverse.
 

 

נעליים ומוצרי עור:

 
Batycki, Rysko, Gino Rossi, Wittchen
 

 

קוסמטיקה:

 
AA, Dax Cosmetics, Ziaja, Oceanic, Dr Irena Eris, Lirene, Soraya, Inglot, ekologiczne: Eko Linea Ava, Organique.
 
 
 

 

מותגים אחרים הזמינים בקניונים הפולניים

 

ביגוד:

 
C&A, Cubus, Promod, Reserved, New Yorker, House, Top Secret, Empik, Reporter, Cropp, Bata. Zara i H&M, Peek&Cloppenburg, Zara, Esprit, Royal Collection, Tommy Hilfiger, Stefanel, Replay, Lacoste, &Spencer, KappAhl, Cubus, Mango, Aldo.
 

תכשיטים:

 
W.Kruk, Apart, Svarowski, Kobe, Kaligraf, Swiss i Zibi, Morgan, a Sephora, Marrionaud, Douglas, Superpharm.
 

 

 

מחירים

המחירים עבור רוב המוצרים האיכותיים של מותגים פולניים ואירופאיים בקניונים הם 50-60% מאלה שנמכרים בישראל.
בסוף כל עונה (בדרך כלל בתחילת ינואר, באמצע יוני, ספטמבר ונובמבר) מאורגנים בקניונים מכירות סוף עונה. זהו זמן טוב לרענן את ארון הבגדים שלכם ולחסוך באופן משמעותי. הנחה על מוצרים נבחרים מגיעה מ -10% עד 60-70%.
כמה פעמים בשנה בקניונים מאורגנות "קניות ליליות". זהו זמנם של אוהבי המבצעים! הקונים נמשכים בעיקר לחנויות בגדים, בהם המחירים מגיעים עד 30% הנחה על כל מגוון המוצרים.
 

Tax free בפולין

כל מטייל, העומד בתנאים מסוימים, יכול להיות זכאי לתבוע את סכום המע"מ ששולם על הרכישה של מוצרים בשטח המדינה, רק במקרה אם ייקח אותו במטען אישי לארצו. המוצרים שנרכשו בפולין אסור להמיר או לבצע פעולות אחרות אשר יביאו לשינויים במוצר. לא בהכרח חייבים לשמור על האריזה המקורית. 
 
כדי לקבל החזר מס צריך גם להוציא את המוצר משטח המדינה לא יאוחר מהיום האחרון של החודש השלישי לאחר ביצוע הרכישה. כלומר, אם המוצרים נרכשו בחודש יוני – הובלתם מהמדינה צריכה להתבצע לא יאוחר מ- 30 בספטמבר. 
 
הבסיס להחזר המס הוא אישור עם חותם המכס, הפועל תחת השם "החזר מס למטיילים" או "TAX FREE". כדי שהנוסע יוכל לקבל החזר, הסכום המינימאלי של הרכישות יחד עם המס, בהתאם לקבלה שתתקבל ממוכר אחד צריך להיות לא פחות מ- 200 זלוטי (כ- 50 יוריו). 
 

שעות פעילות של חנויות

 
החנויות פתוחות משעה 9.00 בבוקר עד 17.00-19.00 בימי חול ו- 9.00-14.00 בימי שבת.
 
חנויות מזון בערים גדולות פתוחות בימי חול משעה 06:00  ועד 18.00-19.00 בשבתות – מ- 07.00 עד 13.00.
 
בימי ראשון ובחגים, ולעתים קרובות בלילה – פתוחים סופרמרקטים רבים.
 
לרשימת קניונים , אוטלטים וחנויות - כאן 
 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
נופש כפרי חלומי