Jelenia Gora . סיפור על העיר
 
 
Jelenia Góra  - סרטון תדמית
 
 
 
 
 
Jelenia Góra  - סרטון , כיכר העיר
 

 
העיר ההיסטורית היפה Jelenia Gora, היא אחת הערים המעניינות ביותר בפולין, ששמרה על מונומנטים ארכיטקטוניים והיסטוריים רבים. 
 
על פי האגדה, העיר נוסדה על ידי הנסיך בולסלב קריבואוס, אשר בחיפוש אחר צבי פצוע נתקל במקום הזה. 
 
900 שנים של היסטוריה, מבנים היסטוריים יפים, מעיינות חמים ומיקום ציורי אפשרו לעיר להיקרא "הפנינה של Karkonosze". האם זה נכון – תשפטו בעצמכם!  
 
כל הכבישים בעיר העתיקה מובילים לשוק, המוקף בבתי אבן עם גלריות. לכן, השביל ההיסטורי של סיורים מוביל לאורך שרידי חומות ההגנה, כנסיות גותיות וכנסיות מתקופת הבארוק, דרך רחובות עם בתים בסגנון ארט נובו, אל הטירות והארמונות. המוזיאונים שלנו מסתירים אוצרות אמיתיים – את האוסף הגדול ביותר של אמנות זכוכית בפולין, את התערוכה יוצאת הדופן של ציפורים ופרפרים, כמו גם תערוכות רבות אחרות. 
 
מעיינות חמים אשר נמצאים באזור הנופש של העיר, במשך מאות שנים מביאים הקלה לחולים הסובלים ממחלות של מערכת השלד, השרירים ומערכת השתן, כמו גם לאלו הסובלים ממחלות עיניים. טיולים בפארקים יפים ותכנית תיירותית ותרבותית עשירה היא תוספת טובה מאוד לנופש טיפולי.  
 
כמעט מכל נקודה בעיר אפשר להשקיף על הרים ויערות, אליהם ניתן להגיע ברגל תוך 15 דקות. טיולים בפארק הלאומי ובפארקי הנוף אשר גובלים בעיר – זו הזדמנות מצוינת להתאחד עם הטבע.  
 
לחובבי פעילות חוצות, אנו מציעים טיולי אופניים, רכיבה על סוסים, טיפוס הרים וטיסות פנורמיות. בחורף, אנו מזמינים אתכם להר הקירח הסמוך, שבו לגולשים מחכים מדרונות מושלגים.  
 
ב- Jelenia Gora, במהלך כל השנה עוברות חגיגות עממיות, הופעות, תערוכות, מפגשי תיאטרון ופסטיבלי מוזיקה. פסטיבל מוזיקה אורגנית, פסטיבל מוזיקה וינאית, פסטיבל ג'אז והפסטיבל הבינלאומי של תאטרון רחוב - זה רק חלק מהאירועים הרבים בהם שווה לקחת חלק. 
 
מסעדות רבות מזמינות אתכם לנסות את המטבח הפולני המסורתי, ובפאבים תוכלו לעשות חיים ולהכיר אנשים חדשים.  
 
אל תפספסו חופשה מעניינת ומלאה בהנאה ב- Jelenia Gora
 
 
אתם מוזמנים לבקר באתר העיר בכתובת -  http://jeleniagora.pl/
 
מקור הכתבה - http://www.poland.travel/ 
 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

נופש כפרי חלומי
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין