כיצד משתלם להתקשר לפולין ומפולין?

כיצד משתלם להתקשר לפולין ומפולין?

תעשיית התקשורת הסלולרית הפכה לבת לוויה הכרחית של כל המדינות המפותחות. אם במאה ה- 18 כל המסרים היו מועברים דרך דואר, אז היום עבור רובנו לאבד קשר טלפוני – זה סיוט. 

אם בתוך מדינה אחת הכל קיים ומותאם, אז צצות שאלות רבות לגבי שיחות בינלאומיות:

כיצד משתלם להתקשר לפולין?

• איזה מפעיל לבחור בשביל רומינג?

• האם יש דרכים חלופות של תקשורת בינלאומית ניידת?

• איזה מפעיל סלולרי לבחור עבור תקשורת בשטח פולין?

ובכן, במאמר זה ננסה לענות על כל השאלות הללו בפירוט.

 

איך להתקשר לפולין?

אם בפולין עצמה ישנה אפשרות למצוא מחירים נוחים של ספקי תקשורת פנימית, השיחות הבינלאומיות עדיין עולות לנו די הרבה. האם יש משהו טוב יותר משיחות טלפון כדי ליצור קשר עם אנשים מחו"ל? אכן, ישנן תוכנות מיוחדות המיועדות עבור שיחות בינלאומיות דרך האינטרנט, שמציעות תעריפים זולים יותר מאשר מפעילים סלולריים.

כדוגמה אנחנו יכולים לקחת את חברת SIPNET. הם עוסקים בהעברת שיחות בינלאומיות דרת אינטרנט. לאחר שתירשמו באתר האינטרנט שלהם, תוכלו לבצע שיחות למפעילים סלולריים רבים בפולין, לתוכנות דומות ולשלוח הודעות – כל זה במחירים נוחים.

SIPNET מציעים למשתמשים שלהם לבצע שיחות מטלפון חכם, ממחשב נייד ובאמצעות דפדפן אינטרנט. שיחות בינלאומיות דרך האינטרנט, כמובן, הרבה יותר רווחיות ונוחות משיחות דרך מפעילים סלולריים.

 

מה הקוד של פולין?

אם אינכם רוצים מסיבה כלשהי לנסות את שיחות האינטרנט ומעדיפים להתקשר בטלפון רגיל, אז כדי להתקשר למדינה אחרת אתם חייבים לדעת מה הקוד של אותה מדינה.

מה הקוד של פולין? זה לא רק קוד. כדי להתקשר אתם צריכים לבצע מספר פעולות (זה מתייחס לטלפון קווי). אם לא ביצעתם אותן כראוי – הדבר יהיה בלתי אפשרי.

בתור התחלה, עליכם לחייג את מספר הגישה למרכזיה בינלאומית (012, 013, 014 ,015 וכו' – תלוי דרך איזו חברה תרצו להתקשר). לאחר מכן אתם צריכים לחייג את קוד המדינה – הקוד של פולין הוא 48. אחר כך מחייגים את מספר הטלפון הרצוי.

כדי להתקשר מטלפון נייד לפולין – אין צורך לבצע את כל הפעולות הללו. אתם פשוט צריכים להזין את קוד המדינה עם + לפניו (48+) ולהמשיך עם מספר הטלפון.

 

איך להתקשר מפולין?

כאן הכל פשוט יותר. הקוד של ישראל הוא 972. לנוחיותכם, האפשרות הטובה ביותר היא לרכוש כרטיס SIM מקומי. ניתן לפנות לכל חנות של מפעיל סלולרי ולבקש לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור ביצוע שיחות בינלאומיות לישראל. לאחר הפעלת כרטיס ה- SIM הפולני, פשוט חייגו את המספר הרצוי לאחר הזנת הקוד 972+.

 

מפעילים סלולריים בפולין

תקשורת סלולרית בפולין מתחלקת בין כמה מפעילים ידועים. כל אחד מהם מציע מבחר של אפשרויות שביניהן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר. הנה כמה מהם:

Orange - הסלוגן שלהם לאחרונה הפך להיות "ללא הגבלה".

Play - השיחות ו- SMS בתוך הרשת ללא תשלום, הם מציעים שירותי אינטרנט במחירים נוחים.

T-Mobile (Heyah) גם מציעים שיחות ללא הגבלה. 

Virgin Mobile עובדים עם Play ומציעים מגוון רחב של תכניות.

Plus - מפעיל מאוד יקר. היתרון היחיד שלהם זה שיחות ללא הגבלה בתוך הרשת.

אלו רק חברות הסלולר הנפוצות ביותר. בחרו תכניות נוחות בשבילכם ותיהנו מקשר עם יקיריכם במהלך כל החופשה שלכם!

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

נופש כפרי חלומי
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין