קניונים וקניות בקטוביץ

 

קניונים וקניות בקטוביץ

לשהות בעיר קטוביץ ולא לעשות קניות - זה פשוט בלתי אפשרי. למרות העובדה שהעיר הזו נחשבת לתעשייתית, יש עוד מה לראות בה. בנוסף למראות הנפלאים, יש כאן מספר עצום של חנויות וקניונים. 

בעיר הזאת, המחירים הסבירים ביותר יפתיעו אתכם לטובה ויאפשרו להפוך את הקניות בקטוביץ לחוויה נעימה למדי.

ברחובות ובסמטאות הרבות של עיר מדהימה זו, תמצאו חנויות קטנות בהן אפשר לקנות מזכרות ואוכל מקומי. בזמן הטיול, אל תהססו לקנות לעצמכם אלכוהול מקומי, מוצרי בשר וגבינות. 

אך אם אתם רוצים לבלות טוב ולעשות קניות מרובות – תבקרו בקניונים.

לפעמים זמן הטיול שלנו הוא די קצר, ואנו מנסים לדחוף כמה שיותר סיורים בזמן מוגבל. העיר קטוביץ - מושלמת עבור קניות מהירות בגלל הסמיכות לשדה התעופה. בעיר הזאת, אתם יכולים לבצע רכישות לכל מטרה ממש לפני הטיסה. בין אם מדובר במזכרות או משהו מהותי יותר.

לעשות קניות בקטוביץ - זה בילוי די מעניין. חנויות רבות הנמצאות היכן שלא תסתכלו - מציעות מגוון עצום של מוצרים. אתם יכולים גם לטייל וגם לקנות את הדברים שאהבתם. במרכזי קניות גדולים תהיה לכם גם הזדמנות לארגן Tax free ולהחזיר את המס ששילמתם על המוצר.

 

אחד ממרכזי הקניות הגדולים בפולין – זה מרכז קניות Silesia City Center הנמצא ברחוב Hozhovska 111. הוא נחשב לאחד הקניונים המפורסמים ביופי ומראה יוצא הדופן שלהם. יש כאן יותר מ- 300 חנויות ובוטיקים. שפע של מוצרים שונים לא יאפשר לכם לצאת משם ללא קניות. מוצרי עור איכותיים, מזכרות, בגדים, ספרים ועוד יחכו לכם במרכז הקניות. אפשר לקנות במתחם פשוט כל דבר שתרצו! 

הגאווה העיקרית של המרכז המסחרי – זו המזרקה המדהימה, שסביבה ממוקמים ספסלים למנוחה. כמו כן, מחכים לכם כאן 13 בתי קולנוע מודרניים ומסעדות מעולות עם מגוון רחב של מאכלים טעימים.

 

Galeria Katowicka - המקום הטוב ביותר עבור קניות בקטוביץ. לא יהיה לכם צורך לחפש את המיקום של הקניון - הוא ממוקם סמוך לתחנת הרכבת. יש כאן מבחר עצום של מוצרים המסופקים על ידי מגוון רחב של חנויות. במרכז קניות זה ניתן לרכוש הכל – החל מתחתוני איכות ועד למוצרי אלקטרוניקה. ישנן חנויות של מותגים מפורסמים במחירים מדהימים וגם חנויות של מותגים מקומיים. אגב, מוצרים פולנים הם מוצרים באיכות טובה ובמחיר סביר. 

כך, בקניון זה תוכלו לעשות קניות משתלמות ולבלות בכיף.

 

ואם הצלחתם להגיע ל- Rawa Park – אתם ברי מזל! במקום זה, תוכלו לא רק לנוח ולבלות, אלא גם לעשות קניות. 

ניתן לקנות כאן כל סוג של מזכרות, תכשיטים ומוצרים מבדים טבעים, וכל המוצרים הללו יהיו בעלי אופי מקומי ומסורתי. ומה יכול להיות טוב יותר כמזכרת ממדינה זו?

 

אתם פשוט נוסעים דרך קטוביץ ולא שוהים כאן? זה בסדר. אפשר לעשות כאן קניות בכל מקום בעיר – אפילו במעברי חצייה. אם תהיה לכם אפשרות – תבקרו בשוקים המקומיים - שם תמיד תוכלו לקנות מזון טרי ואלכוהול איכותי.

נסו את הבירה המקומית - יש לה טעם מיוחד שאי אפשר לתאר במילים. 

חלק מהמוצרים, כגון גבינות, בשר משומר, נקניקיות ועוד – ניתן לאחסן לטווח ארוך. אפשר לקנות אותם בשביל להביא הביתה בתור מזכרת מצוינת מעיר קטוביץ לחברים. 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
נופש כפרי חלומי