טיפים להזמנת חדרים ודירות בבתי המלון  בפולין

טיפים להזמנת חדרים ודירות בבתי המלון בפולין

הכרטיסים נרכשו, המסלול תוכנן... הגיע הזמן להתחיל לחפש ולהזמין בתי מלון. בדרך כלל, זה מסע די מעניין ומרתק לתוך עולם האינטרנט, אך לעתים קרובות אפשר "להישרף" ולעשות את הבחירה הלא נכונה, כאשר לא לוקחים בחשבון גורמים חשובים. במאמר זה אתן לכם המלצות שימושיות להזמנה בטוחה של חדרים במלון.

בדרך כלל אני משתמש באתר booking.com או בהמלצות של חברים בעלי ידע. במקביל, אם ישנה אפשרות - עדיין מזמין דרך אתר זה. למה? המשיכו לקרוא ואני אסביר את טיעוני.

אפילו אם אתם מזמינים חדר ללא אפשרות "ביטול" דרך booking.com, כלומר חדר, עבורו גובים מחיר מלא של הזמנה כקנס על ביטול - יש לכם אפשרות ביטול. אני אסביר איך ולמה.

הזמנת בתי מלון ודירות בפולין

בדרך כלל, מלונות נותנים הצעה ללא אפשרות ביטול, כאשר כל החדרים תפוסים או מצב קרוב לזה. כלומר המלון כמעט מלא. תמיד אפשר למצוא הבדל בין תיאור שפורסם באתר לבין מה שאתם מוצאים בחדר: או שהחדר לא 22 מטרים רבועים כמו שכתוב באתר, או רעש חזק מהרחוב כאשר החלונות אינם מבודדים או דבר לא נעים אחר.

בדרך כלל מספיקה שיחה אחת לתמיכה של שירות ההזמנות: בשיחה אתם אומרים שהחדר אינו תואם את התיאור – ומבטלים לכם את ההזמנה הזו. שירותי תמיכה יש כמעט בכל השפות הנפוצות. אל תשתמשו בזה כל הזמן, אך תדעו שאכן יש לכם אפשרות כזו.
לי באופן אישי קרו כמה מצבים שבהם לאחר שנכנסנו למלון נחמד ומתאים לנו וגיליתי שהמסעדה סגורה בגלל השיפוצים או שעוברת שם חתונה או מסיבה רועשת, אשר מונעים ממני לישון. אלה הם דברים שנלקחים בחשבון בשירות הלקוחות והם מייד מבטלים את ההזמנה שלכם ואפילו יכולים לייעץ על מלונות אחרים באזור.

אם אתם רוצים לחיות דווקא באותו המלון, בו כל החדרים הוזמנו ובאתר הוא מופיע כתפוס במלואו - אל תתייאשו. העתיקו את שמו של המלון, תמצאו את אתר האינטרנט שלו ותיצרו קשר עם מחלקת ההזמנות של המלון ישירות. עשרות פעמים נתקלתי בבעיה דומה וב -90% מהמקרים יצא לי לפתור את זה לטובתי. בתי המלון אינם מציגים את כל החדרים החופשיים באתר booking.com - הם חושפים רק חלק, בתקווה למכור את שאר החדרים במחיר גבוה יותר או להימנע מתשלום של עמלות התיווך באתר.

בעת ההזמנה - שימו לב לנוכחות של חניה (ועלותה), גודל החדרים ומספר הכולל של חדרי המלון, והאם ארוחת הבוקר כלולה במחיר. אני בדרך כלל מקדיש יותר תשומת לב לנוכחות של מסעדה או בר במלון.

כאשר אתם מזמינים חדר במלון הנמצא במקום מרכזי – קחו בחשבון את גורם הרעש: לא כל המלונות בעלי חלונות אטומים לרעש, ולא יהיה נעים להתעורר בשעה 6 בבוקר בגלל רעש של מכונית זבל או רעש של תנועה.

אני תמיד בודק בזהירות את התמונות שפורסמו באתר ומחפש נוכחות של וילונות בחדרים. כן, כן – שמעתם נכון - וילונות! יש אותם לא בכל המלונות, ולהתעורר מקרני שמש לוהטות הנכנסות ישר לעיניים זה כמו להתעורר לרעש מכסחת דשא ב-7 בבוקר ביום שבת בשבילי.

מסעדה בבית מלון

המסעדות בבתי המלון בדרך כלל עובדות עד השעה 10 - 11 בערב. לא מאוחר מזה. זכרו זאת אם אתם רוצים לקבל ארוחת ערב מאוחרת.

אם אתם צריכים חשבון רשמי - עדיף לבקש את זה מראש בערב. היו מקרים בהם נאלצתי לחכות חצי שעה, עד שהמדפסת העתיקה תוציא לי את חתיכת הנייר עם החשבונית.

אל תסתמכו על המרת מטבע בדלפק הקבלה במלון. נקודות כאלה מעטות וקיימות כיום רק בבתי מלון גדולים. בנוסף, שער החליפין הוא לא הכי טוב שם. עדיף לשלם באמצעות כרטיס אשראי או במזומן ב- PLN. זה יהיה הרבה יותר זול.

במהלך חופשות משפחתיות, כאשר אני יודע עד כמה משתנים במהירות האקלים באירופה - בדרך כלל אני מנסה להזמין בית מלון, שיש בו משהו שיכול להעסיק את ילדי במקרה של מזג אוויר גשום. בריכת שחיה מקורה – מושלמת עבור זה.

בית מלון עם פארק מיים


אם החלטתם להשקיע חלק מחופשתכם בטבע ואתם מחפשים צימר ביער - לא סביר שתמצאו את זה באתר ההזמנות booking.com. אנא צרו איתנו קשר ישירות ואנחנו נעזור לכם למצוא מקום כזה וכן לסכם עם הבעלים.

באתר שלנו, מיקמנו כפתור שיעביר אתכם ישירות לדף של המלון ב- booking.com. אתם לא צריכים לחפש את המלון שם, במיוחד לאור העובדה שישנם שמות מלונות דומים בערי פולין. כך, תהליך ההזמנה הוא פשוט ביותר – לוחצים על הבאנר, נכנסים לאתר ובוחרים את התאריכים ואת מספר החדרים. 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין
נופש כפרי חלומי