מדריך למטייל בפולין - פרק 2 . טיסה ( LowCost ) וחוויות של בקורת גבולות בפולין

מדריך למטייל בפולין - פרק 2 

טיסה 

 

אם כבר שמתם לב בעצמכם, או קראתם את החלק על הזמנות כרטיסי טיסה – בטח לא פספסתם את העובדה שאין מספרי מקומות על הכרטיסים. מי שתפס את המקום ראשון – זכה! אך יחד עם זה, אף פעם לא ראיתי אנשים שלא נשאר להם מקום. לאחר הטיסות הראשונות כבר נרגעתי, והחלטתי לסמוך על המקצועיות של העובדים של אתר האינטרנט של החברה. מספר הכרטיסים שנמכרים הוא תמיד קטן יותר ממספר המושבים במטוס. זו עובדה! ( זה כמובן מתייחס רק לטיסות מוזלות WizzAir . ביתר חברות תעופה - רגיל)

 אל תבזבזו את מצב הרוח הטוב שנגרם מציפייה לחופשה טובה בתור או במרדף אחר מקום פנוי. המטוס לא יטוס בלעדיכם, וכאשר תנחתו אתם לא תפסידו ולא תרוויחו זמן – ולא משנה אם אתם יושבים מקדימה או בזנב המטוס. תאמינו לי.

כפי שכבר הוזכר, המושבים לא ניתנים להשכבה, אך הם שומרים טוב על גופכם ואפילו מאפשרים לכם לנוח או לישון – וזה מה שאני תמיד עושה בטיסות. כמובן, יש לי סוד מתנפח אחד – וזו כרית, אותה רכשתי לפני זמן רב, והיא בנאמנות מלווה אותי במסעותיי. אגב - כריות ושמיכות מהדיילים לא תקבלו - פשוט אין אותם בטיסות אלו. אולי זה לטובה. אף פעם אי אפשר לדעת אם כיבסו אותם או שפשוט הכניסו לניילון לאחר טיסה שעברה. 

אני מטבעי אדם אופטימי, כך שבהיעדר ארוחה חינם אני רואה רווח אחד גדול – אף אחד לא מציק לך ברגע הכי מעניין של החלום, עם הצעה לשתות מים או לטעום מהלחמנייה המוזרה. 

אם אתם ממש רעבים – תוכלו לרכוש במחיר של 5 יורו בערך ארוחה, שכוללת כריך מלחמנייה אכיל לחלוטין וכוס מים או סודה. הדיילים תמיד יבואו וימלאו את בקשתכם, אפילו אם ישנתם במהלך הטיול שלהם עם עגלת האוכל. הכפתור עם ציור של בחורה שאוחזת מגש – נמצא למעלה, ליד כפתור הדלקת המאוורר. 

 

 

הטרמינל והגבול בפולין 

 

למרבה המזל, התהליך של "חציית הגבול" עובר אצלי בישנוניות מונוטונית. זה נובע מכך שעוד לא התעוררתי מהטיסה, וגם מכך שזה לא משהו מסובך כלל. אתם הולכים עם כולם, עומדים בתור, מוסרים את הדרכון שלכם (שימו לב שהם לא אוהבים אם אתם נותנים את הדרכון בעטיפה, שמתוכה מציצים כרטיסי אשראי וכסף - ייתכן שתתבקשו להסיר את העטיפה וייתנו לכם מבט כועס). לאחר מכן, אתם מוכנים לצאת אל הרחוב. 

אם לאחר שינה טובה אתם מלאים במרץ, ומצאתם את עצמכם בראש הקהל ההולך לכיוון היציאה – יש לי עצה בשבילכם: תסתכלו טוב לכיוון איזה חלון ביקורת דרכונים אתם הולכים. תענו לעצמכם בכנות על השאלה בנוגע לחברות שלנו באיחוד האירופאי (ישראל לא נמצאת שם) ותעמדו בחלון הנכון. 

 

hipl.co.il

© כל הזכויות שמורות לhipl.co.il.

כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

מאמרי HIPL |  צור קשר | מפת האתר

חיפוש שורשים משפחתיים בפולין
נופש כפרי חלומי
הסעות,טיולים בעברית,שירותי נהג צמוד בפולין